Uitnodiging digitale bijeenkomst Inkoopbeleid Wlz 2022

Op vrijdag 28 mei publiceren wij het CZ zorgkantoor Zorginkoopdocument 2022. Op dit moment zijn wij bezig met de uitwerking van het conceptdocument. De contouren van het beleid bespreken we graag met bestaande en nieuwe zorgaanbieders.

9 april 2021

Bent u zorgaanbieder in de sector V&V of GZ? Neemt u dan deel aan één van de digitale bijeenkomsten die we binnenkort organiseren.

Doel

Het doel van de bijeenkomst is om met u in gesprek te gaan over contouren van het inkoopbeleid en de inkoopsystematiek voor het jaar 2022.

Wanneer?

De bijeenkomsten zijn voor de sector V&V op de volgende tijdstippen:

Maandag 19 april: 16.00 tot 17.30 uur
Dinsdag 20 april: 8.30 tot 10.00 uur

De bijeenkomsten zijn voor de sector GZ op de volgende tijdstippen:

Maandag 19 april: 9:00 tot 10:30 uur
Donderdag 22 april: 9:00 tot 10:30 uur

Hoe?

De bijeenkomsten vinden plaats via Microsoft Teams.
Per zorgaanbieder kan maximaal één medewerker aan de bijeenkomst deelnemen.

Vragen stellen

Tijdens de bijeenkomst kunt u via de chatfunctie vragen stellen. Houdt u er rekening mee dat wij mogelijk niet alle vragen kunnen beantwoorden. Beantwoording van de vragen is namelijk altijd onder voorbehoud van de definitieve publicatie van het inkoopdocument.

Aanmelden kan tot uiterlijk donderdag 15 april 12.00 uur

Voor de sector V&V:  anne-sophie.vogelaar@cz.nl 
Voor de sector GZ: frank.maessen@cz.nl

Geeft u daarbij uw contactgegevens door. Zodat we u nog kunnen benaderen als de datum van uw voorkeur al vol is. U ontvangt per mail een bevestiging van uw aanmelding.

Naar boven