CZ zorgkantoor publiceert jaaroverzicht 2021

Voor het eerst presenteert CZ zorgkantoor een online terugblik op het afgelopen jaar. Een informele versie van ons feitelijke zorgkantoor jaarverslag 2021. Waarin het veelal toch complexe verhaal van de uitvoering van de Wet langdurige zorg (Wlz) toegankelijk, aansprekend en geschikt voor het brede publiek wordt weergegeven.

16 mei 2022

Samen voor de klant

In het jaaroverzicht 2021 blikken we terug. Op wat we voor veel mensen in de langdurige zorg mochten betekenen en hoe we dat hebben gedaan. U leest over waardevolle samenwerkingen, impactvolle projecten, geoptimaliseerde in- en externe processen, mooie klant- en aanbiedersverhalen en inspirerende en toekomstgerichte initiatieven uit het werkveld.

We vertellen hoe we met elkaar, onze gecontracteerde zorgaanbieders en andere ketenpartners onszelf dagelijks samen voor de klant inzetten om de langdurige zorg te organiseren. En hoe dat aansluit bij de strategische doelen 2020-2024 van ons zorgkantoor. Ook kijken we verder vooruit: welke trends en ontwikkelingen zien we? Wat zijn daarbij de focuspunten in de langdurige zorg? En waar gaan we als CZ zorgkantoor de komende periode mee aan de slag?

Lees er meer over in ons jaaroverzicht 2021